dimarts, 8 de novembre del 2011

Sessió fotogràfica

El dia 8 de Novembre vam fer la sessió fotogràfica a classe de COED. 

Jo vaig descriure a la Carolina Villalba d'aquesta manera:

Barcelonina, catalana de tota la vida. Tímida per fora, sembla passar desapercebuda per allà on passa. Senzilla però amb el seu toc de personalitat, s’ha de conèixer per veure que aquesta timidesa sempre pot desaparèixer ràpid. Fina i modesta en els seus gestos, la seva sensibilitat la caracteritza. Disposada a donar un cop de mà a les persones que l’envolten, fent així aquell gest d’empatia que tant la gent desitja rebre per part dels altres. 
El rellotge l’identifica, no per la seva puntualitat que mai destaca, sinó per la capacitat de fer les coses en el moment adequat. Responsable i organitzada, sempre ho té tot el dia.
Ulls petits, mitja melena morena, primeta i alta. Es desplaça poc a poc, amb paciència, fent petits passos sense cridar l’atenció.

Aquesta és ella, una gran persona amb la que tens molt a descobrir.

Consell: Si ja la coneixes, no la deixis escapar.

La senzillesa també agrada
He trobat una pàgina web on ens explica com fer una descripció adequada, si voleu més informació, cliqueu AQUÍ.


Quan vaig fer la meva presentació, em vaig adonar d'alguns errors que havia fet. La professora em va dir que el peu de foto no era gaire encertat i la veritat és que ho vaig veure de seguida. Respecte els comentaris que anava dient de les fotos de les companyes vaig descobrir la dificultat que té fer una foto. A poder ser, ha de tenir un fons clar o llis per tal de centrar la mirada en el que volem. És important emmarcar-la si volem, però sempre amb un significat. TOT ha de tenir un perquè, no podem fer les coses només pel simple fet de que "queda bé". 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada