dissabte, 12 de novembre del 2011

Entrega de la poesia

El dia 11 de Novembre vam haver de lliurar el poema escollit a classe de COED. Jo vaig triar un poema de Josep Carner, titulat "Amor finat":
 

AMOR FINAT
Avui el cor no pena ni somica:
del món a penes ha servat esment.
Del mot només m'arriba la música,
de l'arbre sols en veig el moviment.
I en cloent les parpelles una mica,
tal volta, a noves cures amatent,
pogués entendre com l'ocell s'explica
o què vol l'aigua amb tant renou d'argent.

Ara a recés em trobo del xaloc:
d'enuig i febre, polseguera i foc,
onades en neguit, ofec del dia.

Avui tinc el sentit embadalit:
amor finat és el més dolç oblit;
tempesta al lluny es torna melodia.

Josep Carner

Vaig estar bastants dies buscant una poesia que m'agradés i sigues adient per la recitació ja que tots els que m'agradaven eren massa llargs i no volia agafar un fragment ja que quedava lleig.

Finalment em vaig decantar per aquest escollit, ja que per molt que hi hagin paraules estranyes el trobo molt bonic.

Després d'entregar els poemes vam tenir temps d'agrupar-nos per grups, de Territori o bé del bon comunicador i avançar feina i preguntar dubtes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada