diumenge, 27 de novembre del 2011

Recitació de poesia

El dia 25 de Novembre vaig fer la recitació de la meva poesia. 


Primerament, abans de començar vam fer uns exercicis de respiració per tal de relaxar-nos i controlar els nervis. Després vam començar.

Jo era de les últimes i cada cop estava més nerviosa. Quan va arribar el meu torn, el cor m'anava a cent però vaig saber controlar força bé els nervis. Després vaig haver d'omplir una valoració de la meva recitació i no vaig posar gaire cosa malament.

Un cop acabades les recitacions, em vaig adonar que m'havien agradat. Pensava que seria un avorriment estar tota la classe escoltant poesies, però no va ser així; era interessant escoltar les recitacions ja que n'hi havia de molt boniques.

He trobat un vídeo on José Miguel Moreno ens dóna diferents consells per recitar poesia:




Després de les recitacions vam fer repàs del dossier d'aprenentatge(bloc), i anaven sortint voluntàries i ensenyaven el seu bloc i comentàvem el que hi havia malament, el que faltava, etc. És interessant fer aquest repàs perquè t'adones de moltes coses que tu també hauries de corregir, així que quan vaig arribar a casa em vaig posar a modificar totes aquelles coses que em vaig donar compte que tenia malalment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada