dijous, 15 de desembre del 2011

Treball de territori i identitat

El dia 13 de Desembre, el meu grup i jo vam haver de presentar el nostre treball de territori i identitat. Vam triar un tema per intentar conscienciar al públic de la realitat en què vivim. El nostre treball va estar titulat sota el nom de: Un altre món, una manera diferent de valorar. Vam parlar sobre les baixes condicions de vida en el tercer món, la manca de recursos, i com tot i així aquestes persones valoren cada petit detall.
Ens vam centrar en el continent africà, concretament en el segon país més pobre del món, Sierra Leone.

Aquí us deixo la de power point que vam realitzar perquè us feu una idea:


Al acabar la presentació vam anar a parlar amb els professors i ens van dir un parell de coses a tenir en compte per la següent exposició:

- No fer ús de tants recursos tecnològics ja que això fa anar més lenta l'exposició.
- Posar tota la música dins de la presentació del power point per fer l'exposició més natural.

La veritat és que vaig acabar força contenta de l'exposició que haviem fet, no em vaig quedar en blanc en cap moment i crec que vam aconseguir el que preteniem: emocionar al públic. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada